BETALNING OCH LEVERANS

HUR BETALAR JAG FÖR MIN BESTÄLLNING?

Du betalar genom Klarna Checkout. Genom Klarna kan du välja att betala direkt via kort eller kontoöverföring, delbetalning eller faktura. För mer information om dessa betalsätt, för att se din faktura och övrig köpinformation, gå till www.klarna.com 

KOSTAR DET NÅGOT ATT FÅ MIN ORDER LEVERERAD AV ER? 

Vi erbjuder kostnadsfria leveranser på alla ordrar över 1500 kr. Ordrar som understiger 1500 kr kostar 49 kr i frakt. 

HUR LÅNG ÄR LEVERANSTIDEN?

Just nu levererar vi inom 2-5 arbetsdagar. Vi strävar efter snabb leverans men på grund av nuvarande situation med COVID-19 kan det ta längre tid än vanligt. Bor du utmed en lantbrevbärarlinje kan det tillkomma ytterligare en dags leveranstid. Vi kan inte garantera dessa leveranstider under försäljningstoppar som till exempel Black Friday eller inför högtider.

VILKA FRAKTALTERNATIV FINNS?

Vi skickar paketen med PostNord.

VAD HÄNDER OM JAG MISSAR ATT HÄMTA UT MITT PAKET?

Paketet skickas tillbaka till oss per automatik efter 10 arbetsdagar. Vi tar ut en avgift på 99 kronor för ordrar som inte hämtas upp eller tas emot. Vid en retur kontaktar vi alltid dig gällande återbetalning och övrig information. 

RETURER OCH REKLAMATIONER

JAG BEHÖVER RETURNERA ETT KÖP

Vi följer lagen om avtal vid distansköp, vilket innebär att du har rätt att returnera ditt köp inom 14 dagar från det att du mottog paketet. Villkoret för att returen ska accepteras är att produkterna är obrutna/oöppnade och i övrigt ett opåverkat skick. Kontakta alltid oss innan du skickar tillbaka produkterna till oss för ytterligare instruktioner. Vi står inte för returfrakten, men kan ordna en retursedel till dig som dras av från återbetalningsbeloppet, om du behöver en sådan.  

JAG BEHÖVER REKLAMERA EN PRODUKT 

Vi följer riktlinjerna kring reklamationsrätt, men varje ärende är alltid unikt då det handlar om avancerad hudvård. Det behöver därför bedömas av oss innan vi kan se över en lösning på ärendet. Kontakta oss så hjälper vi dig vidare. Viktigt att komma ihåg är att om det rör produkt som du köpt utanför dina rekommendationer så kan det försvåra en reklamation.